sunnuntai 10. heinäkuuta 2016

All the lies that you say to me, better pray for me, better kill me or pay for me

  IMG_5815 IMG_5801-Edit IMG_5791

Yo! Oon kyl harrastanu elämässäni näit uusia alkuja aika paljo viime vuosina, mut nyt ois taas se aika kun alotan kaiken käytännös tyhjästä. Poistin nyt kaikki vanhat jutut täältä, koska nekin tuntuu vaan feikatulta paskalta.



Mitä mulle kuuluu? Muutin tos joskus viikko sit ja asun nyt yksin Kallios, tai en mä ihan yksin ku on mul tommonen karvapallo nimeltä Nona pitämäs seuraa. Kesäkuu meni työharjottelus, nyt mulla on loma ja syksyl jatkan kouluu. Ihan jees asuu yksin eka kertaa ikinä, kukaa ei oo sotkemas, jee!



Mä en tiiä miks päädyn aina väärään seuraan, mut nyt luulen et oon löytäny viimein itteni ja tajunnu et mun ei tarvii miellyttää idiootteja. Nyt kai sit vaan etin mun elämään tasoistani seuraa ja elän onnellisena elämäni loppuun saakka haha joo joo.

4 kommenttia:

Kiitos kommentista!